Betonske konstrukcije s temeljima od pilota često imaju područja naknadnih oštećenja od vlage. Voda prodire kroz konstrukcijske fuge ili duž armaturnog čelika. Njihovo brtvljenje stoga zahtijeva posebnu pozornost. Mora biti dovoljno otporan na pritisak da izdrži statička opterećenja, a u isto vrijeme mora imati mogućnost vrlo dobrog spajanja na površinsko brtvljenje.
Prvo, sve nenosive komponente i tvari za razdvajanje kao što su npr. nagomilavanje veziva uklonjeno s glave pilota. Glava pilota se zatim reprofilira KÖSTER Reparaturni mort ili KÖSTER Reparaturni mort R4. Na stranama mora biti formiran utor. Glava pilota je zabrtvljena s KÖSTER NB 1 Sivi.
Mineralna zaštita armature od korozije izvodi se s prvim slojem polimerom modificirane specijalne kaše KÖSTER Z1 Zaštita od korozije i drugim slojem KÖSTER Z2 Zaštita od korozije. KÖSTER Z2 Zaštita od korozije je crveno pigmentiran i omogućuje vizualnu provjeru primjene.
Površinsko brtvljenje se izvodi s KÖSTER NB 4000, u koji je KÖSTER Armaturna mrežica ugrađena između dva sloja. Alternativno, površina se brtvi s KÖSTER Deuxan 2K. Prije betoniranja betonske ploče izrađuje se razdjelni sloj, npr. ugradnja od dva sloja PE folije. Tijekom naknadnih radova brtva mora biti zaštićena od mehaničkih oštećenja.
Uvijek je potrebno pridržavati se uputa iz tehničkog lista.